۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
هزار و ۱۶۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

هزار و ۱۶۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شد

رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۰ هزار شغل جدید امسال در واحدهای تولیدی فعال شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علی رسولیان در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد شغل با بهره ‌برداری از یک ‌هزار و ۱۶۰ واحد تولیدی در سال جاری در شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شده است.

وی با تأکید بر توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی اضافه کرد: برای تحقق این مهم تأمین زیرساخت‌های لازم برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی و حمایت از بهره برداری و فعالیت در شهرک‌ها ضروری است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در قانون بودجه سال آینده به حوزه صنعت و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی توجه ویژه‌ای شود.

رسولیان خاطرنشان کرد: تسهیل فعالیت بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی و حذف بروکراسی اداری در مسیر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی ضروری است.

وی با اشاره به این‌که ایجاد رفاه و آسایش برای مردم هدف اصلی اقدامات دولت است، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید تولید و اشتغال افزایش پیدا کند و برای افزایش تولید باید شرایط فعالیت بخش خصوصی فراهم شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: فعالان اقتصادی از زمان واگذاری زمین تا بهره‌ برداری باید حمایت شوند، چرا که جهش تولید با افزایش تولید و فعالیت بخش خصوصی تحقق پیدا می‌کند.

رسولیان تصریح کرد: با همکاری شرکت‌های خدماتی، آب و برق مورد نیاز صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تأمین می‌شود.

کد خبر: ۶۹٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha