۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
همدان کمترین قیمت مرغ زنده را دارد/عرضه تخم‌مرغ به صورت کیلویی
رئیس تنظیم بازار جهادکشاورزی همدان:

همدان کمترین قیمت مرغ زنده را دارد/عرضه تخم‌مرغ به صورت کیلویی

همدان - رئیس تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ زنده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان بوده که در همدان این میزان یک هزار و 500 تا دوهزار تومان کمتر از سایر استان ها است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان، داریوش سرحدی بیان کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و اگر در واحدی به قیمت بالاتری عرضه می‌شود باید توسط بازرسی و نظارت سازمان صمت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه از نظر قیمت مصرف‌کننده استان همدان کمترین قیمت را دارد، اظهار کرد: قیمت مرغ زنده در همدان پایین است و اگر همین روند ادامه پیدا کند مرغداران ما دچار ضرر و زیان خواهند شد و این موضوع در جوجه‌ریزی آینده تأثیر خواهد داشت.

رئیس تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه تخم‌مرغ باید به صورت کیلویی باشد، گفت: متأسفانه برخی خُرده‌فروشان اقدام به فروش تخم مرغ به صورت دانه‌ای می‌کنند که سازمان صمت باید در زمینه نظارت بر این واحدها ورود کند.

سرحدی با بیان اینکه در زمینه بسته‌بندی تخم مرغ توسط شرکت‌ها در حال کار هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان تخم‌مرغ را به قیمت تنظیم بازار به واحدهای خرده‌فروشی عرضه می‌کند.

کد خبر: ۶۹٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha