۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
ستاد اجرایی فرمام امام(ره) تمام ظرفیت‌ها را برای رفع محرومیت لرستان بکار می گیرد
مدیرعامل بنیاد احسان:

ستاد اجرایی فرمام امام(ره) تمام ظرفیت‌ها را برای رفع محرومیت لرستان بکار می گیرد

لرستان- مدیرعامل بنیاد احسان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد احسان برای یاری‌رسانی و تلاش برای رفع مسئله محرومیت در استان لرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید سلیمانی صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهر خرم‌آباد با بیان اینکه بیشترین تعداد گروه جهادی همکار بنیاد احسان در استان لرستان وجود دارند اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین در پیوند فعالیتها با مردم در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع منابع کارها نامحدود می‌شود و با حمایت از آن‌ها می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع راهبری ائمه جمعه در استان‌ها افزود: تحقق هدایت در استان‌ها با فعال شدن ظرفیت‌های وابسته به امام جمعه در استان امری قابل تحقق است و هم افزایی گروه های مردمی و جهادی، در همین راستا باید صورت بگیرد.

مدیرعامل بنیاد احسان عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد احسان برای یاری‌رسانی و تلاش برای رفع مسئله محرومیت در استان لرستان و خدمت رسانی به اقشار کم‌برخوردار این استان، همواره از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع محرومیت استفاده خواهد کرد.

به گزارش بازار، همزمان با سفر مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان لرستان، مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و توزیع بسته‌های معیشتی برای مناطق کم‌برخوردار صورت گرفت و همچنین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ورزشی برای مجهزسازی خانه‌های ورزش مناطق کم‌برخوردار استان لرستان اهداء شد.

کد خبر: ۶۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha