۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
چشم‌بادامی زیبا که موفق ظاهر شد!
چری تیگو ۷ از باکیفیت‌ترین بلندقامتان بازار ایران

چشم‌بادامی زیبا که موفق ظاهر شد!

چری تیگو ۷ برای آن دسته از مالکانی که نگهداری صحیح از خودرویشان را در ارجحیت قرار می‌دهند و رفتار صحیح رانندگی را رعایت می‌کنند، تا ۱۵۰ هزار کیلومتر خودروی مطمئن و کم استهلاک به شمار می‌آید.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی چری در سال ۲۰۱۶ نماینده بلندقامت خود را در کلاس کامپکت‌ کراس‌اوور و با نام تیگو ۷ به جهان معرفی کرد. تیگو ۷ که از المان‌های جدید طراحی چری برخوردار است، ظاهری مشابه خودروهای کره‌ای را به نمایش می‌گذارد. این خودرو که از سال ۹۶ در بازار خودرویی کشورمان حضور دارد، جزو پرطرفدارترین کراس‌اوورهای بازار ایران به حساب می‌آید.

تیگو ۷ که از المان‌های جدید طراحی چری برخوردار است، ظاهری مشابه خودروهای کره‌ای را به نمایش می‌گذارد. این خودرو که از سال ۹۶ در بازار خودرویی کشورمان حضور دارد، جزو پرطرفدارترین کراس‌اوورهای بازار ایران به حساب می‌آید

مهندسان چری زیر کاپوت این کراس‌اوور کامپکت ۱۴۴۰ کیلوگرمی یک پیشرانه چهارسیلندر خطی به حجم ۱.۵ لیتری مجهزبه توربوشارژ تدارک دیده‌اند که باتوجه به تکنولوژی به‌روز و استفاده از سیستم پرخوران و سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ‌ها، حداکثر ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون‌متر گشتاور را تولید می‌کند.

به عبارتی چری تیگو ۷ در میان هم‌کلاس‌های هموطن خود که دارای ضعف‌های بسیاری هستند، جزو خودرو باکیفیت و با ایرادات کمتر شناخته می‌شود. زیرا جانمایی قطعات، کیفیت بالای ساخت در ادوات داخلی و داشبورد و همچنین بهره‌مندی از یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه جدید، سیستم تعلیق باکیفیت نسبت به هم‌ترازهای خود در بازار ایران، می‌توان عنوان باکیفیت‌ترین بلندقامت چینی مونتاژ بازار داخلی را به آن داد.

چری تیگو ۷ با جانمایی قطعات، کیفیت بالای ساخت در ادوات داخلی و داشبورد و همچنین بهره‌مندی از یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه جدید، سیستم تعلیق باکیفیت نسبت به هم‌ترازهای خود در بازار ایران، می‌تواند عنوان باکیفیت‌ترین بلندقامت چینی مونتاژ بازار داخلی ایران را دریافت کند

در نظر داشته باشید که آپشن‌های رفاهی چون ۶ ایربگ، سیستم‌های جدید الکترونیکی ترمز ESP، ABS، EBD، ASR، DTC، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی، صفحه نمایشگر ۹ اینچی لمسی مولتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، سقف پانورامیک، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم بهینه‌سازی مصرف ECO، سنسور باران، فرمان برقی EPS، سیستم نشانگر فشار باد تایر و گرمکن صندلی و سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چری تیگو ۷ را به یک کراس‌اوور کامپکت مدرن بدل کرده است.

این بلندقامت باکیفیت شرکت چری، برای آن دسته از مالکانی که نگهداری صحیح از خودرویشان را در ارجحیت قرار می‌دهند و رفتار صحیح رانندگی(عدم حرکت با سرعت‌های بالا روی دست‌اندازها و ایجاد ارتعاش و خرابی برای سیستم‌های مکانیکی) را رعایت می‌کنند، تا ۱۵۰ هزار کیلومتر خودروی مطمئن و کم استهلاک به شمار می‌آید.

کد خبر: ۶۸٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha