۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تقدیر مشاور مقام معظم رهبری از تامین برق پایدار مراکز درمانی پایتخت
طی نامه ای به وزیر نیرو صورت گرفت

تقدیر مشاور مقام معظم رهبری از تامین برق پایدار مراکز درمانی پایتخت

ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در نامه‌ای به وزیر نیرو، از خدمات شبانه‌روزی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای تامین برق پایدار مراکز درمانی تقدیر کرد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، در نامه‌ علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری خطاب به "رضا اردکانیان" وزیر نیرو آمده است: بی‌تردید مبارزه با ویروس مهلک و منحوس جهانی کرونا که مراکز درمانی و کادر پزشکی جبهه اصلی و سربازان خط مقدم آن می‌باشند نیازمند خدمات سازمان‌هایی است که این سلحشوران میدان دفاعی را پشتیبانی نمایند. تاثیر و ارزش نهادهای پشتیبانی بالاخص آن وزارت محترم از اهمیت ویژه وصف‌ناپذیر برخوردار است.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه این نامه تاکید کرده است: پایداری برق بیمارستان دکتر مسیح دانشوری به عنوان مرکز پیوند اعضا و درمانگاه شاخص کرونا در کشور اهمیت خاصی دارد که شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و منطقه برق نیاوران با تامین آن از طریق دو پست فوق توزیع، ۳ فیدر فشار متوسط مجزا، مسئولان درمانی را مطمئن و آسوده خیال نمود.

رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در پایان این نامه خاطرنشان کرد: مستدعی است با عنایت به همکاری‌های خالصانه مدیران و کارشناسان محترم معاونت پیگیری و نظارت شمال شرق تهران به ویژه مرکز دیسپاچینگ مربوط و منطقه برق یاد شده در صورت صلاحدید آنان را به نحو مقتضی تشویق و قدردانی فرمائید. بدیهی است قدرشناسی از زحمات این پشتیبانان هم‌راستا با اقدامات درمانی بر افزایش کیفیت خدمات شبانه روزی آنان تاثیر خواهد داشت.

بر همین اساس، وزیر نیرو هم طی نامه‌ای با انعکاس این قدردانی، از اهتمام کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این زمینه تقدیر کرد.

کد خبر: ۶۸٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha