۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
دعوت از مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس غیرکارشناسانه بود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دعوت از مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس غیرکارشناسانه بود

اردبیل - بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حالی که بازار بورس با نوسانات زیادی مواجه بود هیچ اقدام کارشناسانه‌ای انجام نیافت و از مردم دعوت شد که سرمایه‌های خود را به بورس ببرند.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: وضعیت فعلی بازار بورس کاملاً به ضرر مردم و سرمایه‌گذاران است، در حالی که در ماه‌های گذشته تذکرات لازم در این زمینه به دولت داده شده بود امّا همچنان به دلیل اقدامات غیرکارشناسانه مردم دچار سردرگمی و مشکلات اساسی شدند به طوری که بخش زیادی از سرمایه‌های خود را در بورس از دست دادند.

وی بیان کرد: مشکل اساسی اینجاست که در حالی که بازار بورس با نوسانات زیادی مواجه بود هیچ اقدام کارشناسانه‌ای انجام نیافت و از مردم دعوت شد که سرمایه‌های خود را به بورس ببرند و از تولیدات داخلی حمایت‌های همه‌جانبه داشته باشند در حالی که خود مردم بیشتر از همه نیاز به حمایت دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: متأسفانه در این زمینه شرکت‌های حقوقی نیز در حالی که دولت متولی آن‌ها بود اقدام مناسبی در بازار بورس انجام ندادند و سبب مشکلات عدیده‌ای در بین افراد حقیقی شده‌اند که انتظار می‌رود در این زمینه هر چه سریع‌تر ساماندهی‌های لازم برای جلوگیری از ضرر بیشتر مردم گرفته شود.

بدری اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه بورس فقط وعده و وعید داده می‌شود و هیچ برنامه راهبردی برای حل مشکلات مورد نظر وجود ندارد در حالی که این موضوع هر روز سبب سلب اعتماد مردم به برنامه‌های اقتصادی دولت و عدم مشارکت اقتصادی مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این که بورس در دنیا به عنوان بستر و فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی است اما به خاطر حضور دلالان و سودجویان هم‌اکنون به بازی میدان دلالان شده است که برای جمع پول خود آمده‌اند و بعد از این که کار خود را تمام کردند به سراغ کارهای دیگر می‌روند.

کد خبر: ۶۸٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha