۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
نیسان در آستانه معرفی کراس اوور و پیکاپ جدید| «پتفایندر» با تغییرات جدید به بازار می‌آید

نیسان در آستانه معرفی کراس اوور و پیکاپ جدید| «پتفایندر» با تغییرات جدید به بازار می‌آید

نیسان به زودی از دو محصول جدید خود یعنی کراس اوور پتفایندر و پیکاب فرانتیر رونمایی خواهد کرد و به تازگی تیزری از هر دو خودرو در فضای مجازی توسط نیسان منتشر شده که بیانگر نوآوری در تولید است.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی نیسان به تازگی تیزر دو محصول جدید خود یعنی کراس اوور پتفایندر و پیکاب فرانتیر را منتشر کرده است. هرچند که تصاویر استتار شده از پتفایندر منتشر شده است، اما در ماه‌ های گذشته رندر های دیجیتالی از این محصول منتشر شد که تقریبا ظاهر اولیه این خودرو را معرفی کرد. علیرغم اینکه نیسان پوشش استتاری بسیار سنگینی برای این پتفایندر استفاده کرده بود، اما در نمای جلو خودرو جلو پنچره وی شکل بزرگ آن خودنمایی می کند. نیسان برای این محصول از چراغ‌ های بزرگ مجهز به نور روز استفاده کرده است.

آنطور که در تیزر مشخص شده است، کابین این خودرو با تغییرات عمده مواجه بوده و از یک صفحه نمایش بزرگ برای سرگرمی و سیستم ناو بری استفاده کرده است.  پلتفرم پتفایندر با خودروهای مانند ماکسیما و آلتیما مشترک بوده و این مساله می‌تواند سبب اقبال فروش آن در بازارهای جهانی شود. در این نسل از خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر با یک گیربکس ۹ سرعته سی وی تی استفاده شده است. این سیستم قوای محرکه با آلتیما مشترک است.

نیسان به تازگی محصولی بین پیکاپ تایتان و ناوارا ساخته که نام فرانتیر دارد. این محصول همزمان با عرضه ناوارا در آمریکا جنوبی، رونمایی خواهد شد. در طراحی فرانتیر از حجم‌ها و شکل‌های هندسی مستطیل بهره گرفته شده که شکل چراغ‌ها و جلوپنجره نمونه بارز آن است. این خودرو مجهز به سیستم چهارچرخ محرک کنترل پذیر بوده که حرکت را در مسیرهای صعب‌العبور سهولت می‌دهد. در زیر کاپوت این پیکاپ از یک پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر با آرایش وی شکل قدرتی معادل ۳۱۰ اسب بخار و ۳۸۱ نیوتن مترگشتاور تولید می‌کند. این خودرو به یک گیربکس نه سرعته مجهز شده است.

کد خبر: ۶۸٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha