۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
رییس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران «منتا» منصوب شد
با حکم وزیر کار؛

رییس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران «منتا» منصوب شد

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «سید سجاد نوری» را به ریاست مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به نوری آمده است:

 نظر به تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاونت امور تعاون به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب می‌شوید تا در چارچوب ساختار قانونی موجود با استفاده از ظرفیت ارکان وزارتخانه در تهران و استان­ها در راستای توسعه نوآوری در بخش تعاون فعالیت نمایید.

امید است در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله اعم از ترویج فرهنگ نوآوری در حوزه تعاون، حمایت از توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوبنیان، تاسیس، راهبری و نظارت بر مراکز نوآوری ‌و توسعه تعاون در استان ها، پیاده­ سازی سازوکار احصای مشکلات عمومی تعاونی­ها و برنامه­ ریزی عملیاتی برای ارایه راه حل­ های نوآورانه و عملیاتی در تعامل و هماهنگی با معاونت امور تعاون با بهره­ مندی از ظرفیت فعالان زیست­ بوم نوآوری کشور و همکاری تمامی ارکان بخش تعاون به ویژه بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت­ سرمایه­ گذاری تعاون، مدیران ستادی و استانی معاونت امور تعاون موفق و سربلند باشید.

از درگاه خداوند منان، توفیق روز­افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخش مردم نهاد تعاونی را مسالت دارم.

کد خبر: ۶۸٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha