۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
لزوم راه اندازی سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران عنوان کرد

لزوم راه اندازی سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد

الویری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر لزوم راه اندازی سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد تاکید کرد.

به گزارش بازار، مرتضی الویری در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا و در تذکری به شهرداری تهران، گفت: یکی از مسایل مهم در منابع و مصارف شهرداری منابع غیر نقد و ابهامات و مسائل غیر شفافی است که در این حوزه وجود دارد.

وی ادامه داد: در همین منابع غیر نقد مقداری هم که وصول می‌شود کم است و تهاتر مناسبی بین بدهکار و طلبکار صورت نمی‌گیرد، به همین منظور در بند ۳ تبصره ۷ بودجه سال ۹۹ الزامی برای شهرداری قائل شدیم تا سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیر نقد شهرداری تهران با هدف شفاف سازی تعاملات مودیان بدهکار و طلبکار و تهاتر فی مابین را راه اندازی کنند.
الویری گفت: ما می‌توانیم با ساماندهی مناسبی منابع غیر نقد را از مودیان بدهکار جذب و در اختیار طلبکاران شهرداری قرار دهیم، اما متاسفانه هنوز در این زمینه کاری انجام نشده است.
وی در ادامه تذکر خود را قرائت کرد و گفت: شهردار تهران موظف است به منظور سامان بخشی و شفافیت و حاکمیت انضباط در حوزه مدیریت منابع غیر نقد نسبت به راه اندازی سامانه بازار الکترونیک تهاتر منابع غیر نقد شهرداری تهران با هدف شفاف سازی تعاملات مودیان بدهکار و طلبکار و تهاتر فی مابین به عنوان استفاده از خدمات کارگزاران ایجاد نماید. با عنایت به تکالیف فوق، شهرداری تهران باید نسبت به سامانه مذکور اقدامات لازم را به عمل آورد.

کد خبر: ۶۸٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha