۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۳۵۴ میلیارد ریال جریمه متخلفان بازار در استان فارس
رئیس صمت فارس اعلام کرد

۳۵۴ میلیارد ریال جریمه متخلفان بازار در استان فارس

شیراز- رئیس صمت فارس گفت: طی ۲ هزار و ۵۱۸ مورد بازرسی و ثبت ۵۸۲ پرونده تخلف؛ مبلغ ۳۵۴ میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال جریمه برای متخلفان در سه ماه اخیر لحاظ شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت استان فارس، حمیدرضا ایزدی با اشاره به عملکرد و نظارت ویژه در اجرای طرح «همیاران بازرسی» این استان فارس، گفت: از اواخر مهرماه تا تاریخ ۲۷ دی‌ماه سال جاری، تعداد ۲ هزار و ۵۱۸ مورد بازرسی انجام شده، ۵۸۲ پرونده تخلف به ثبت رسیده و در مجموع برای متخلفان ۳۵۴ میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال جریمه لحاظ شده است.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت جلسات متعددی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، رییس اتاق اصناف مرکز استان و فرمانده سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس برگزار شده و جهت برنامه‌ریزی و اعلام فراخوان برای جذب نیروهای ناظر از بسیج اصناف در قالب ناظران افتخاری (همیار بازرسی) نیز اقدامات موثری صورت پذیرفته است.

ایزدی افزود: پس از معرفی متقاضیان، مراحل تشکیل پرونده، جذب و برگزاری دوره‌های آموزش ناظران و همچنین ثبت اطلاعات به صورت کامل در پورتال سازمان حمایت انجام می شود لازم به ذکر است در این راستا تاکنون ۱۰ جلسه آموزشی مربوط به تخلفات مندرج قانون نظام صنفی نیز برگزار شده است.

رئیس صمت فارس با اشاره به افزایش تعداد ناظران در شهرستان‌ها بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان آذر ماه سال جاری تعداد ۱۴۵ ناظر در شهرستان شیراز جذب شده، که تا پایان سال جاری نیز این تعداد افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۶۸٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha