۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
تولید محصولات گلخانه ای در زنجان به ۱۲ هزار تن می رسد
رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

تولید محصولات گلخانه ای در زنجان به ۱۲ هزار تن می رسد

زنجان- تاراسی، رئیس جهاد کشاورزی زنجان گفت: با توسعه ۵۲ هکتار گلخانه در استان زنجان برای ۲۴۰ نفر اشتغال می شود و تولید محصولات گلخانه ای به ۱۲هزار تن می رسد. 

جوادتاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه گلخانه‌ها جزو برنامه‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است،گفت: کشت گلخانه ای نسبت به کشت در فضای باز آب کمی مضرف می کند. 

وی با بیان اینکه از سال ۸۴ با سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان کلید احداث چهار واحد گلخانه‌ای زده شد، اظهار کرد: دو واحد گلخانه‌ای پردیس زنجان و وحدت بیش از دو هزار تن در سال تولید دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: توسعه گلخانه های استان در سطح ۲۵ هکتار و جذب سرمایه گذار برای احداث گلخانه در مجتمع گلخانه ای در سطح ۲۷ هکتار گلخانه از برنامه های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و از پروژه های مهم است. 

تاراسی تاکید کرد: با توسعه ۵۲ هکتار گلخانه در استان برای ۲۴۰ نفر اشتغال می شود و تولید محصولات گلخانه ای به ۱۲هزار تن می رسد. 

وی با بیان اینکه برای توسعه کشت گلخانه ای در مناطق محروم استان زنجان تسهیلات با بهره ۱۰ درصد و در مناطق برخوردار ۱۲ درصد پرداخت می شود، ابراز کرد: بیشترین محصول تولید شده در گلخانه‌های استان توت فرنگی، خیار و گوجه‌فرنگی است.

کد خبر: ۶۸٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha