۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تولیدکنندگان رمز ارز ساماندهی می‌شوند
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

تولیدکنندگان رمز ارز ساماندهی می‌شوند

بیگی‌نژاد، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: رای‌گیری درخصوص تصویب کلیات طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز -که براساس آن تولیدکنندگان رمز ارز ساماندهی خواهند شد- به فردا موکول شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، هادی بیگی‌نژاد در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت:  طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز امروز در کمیسیون بررسی شد که براساس آن تولیدکنندگان رمز ارز ساماندهی خواهند شد، همچنین مراکزی باعنوان مزارع رمز ارز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و با قیمت‌های مناسبی به آن‌ها برق داده می‌شود تا بتوانند رمز ارز تولید کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان بررسی طرح فوق نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت نیرو، وزارت اطلاعات و... گزارشی ارائه دادند و در نهایت رای‌گیری درخصوص تصویب کلیات طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز به فردا موکول شد.

وی با اشاره به بازدید هفته گذشته کمیسیون متبوعش از نیروگاه هسته‌ای بوشهر، اضافه کرد: در جریان این سفر مسئولان نیروگاه به مشکلات خود اشاره کردند که امروز این مهم در کمیسیون با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، نماینده سازمان انرژی اتمی مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا طرحی به زودی به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ارسال خواهد شد تا اعتباراتی برای توسعه نیروگاه هسته‌ای بوشهر در نظر بگیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: همچنین فردا سه شنبه جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو با هدف پیگیری موضوع کمک به برق هسته‌ای کشور تشکیل خواهد شد.

کد خبر: ۶۸٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha