۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
لایحه رتبه بندی فرهنگیان هفته اول بهمن تقدیم مجلس می‌شود
رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

لایحه رتبه بندی فرهنگیان هفته اول بهمن تقدیم مجلس می‌شود

منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارجاع لایحه نظام رتبه بندی فرهنگیان در هفته اول بهمن ماه به مجلس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به بسته شدن پرونده بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دولت، گفت: بالاخره کار بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دولت به پایان رسید.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به قول وزیر و معاون وزیر آموزش و پرورش، لایحه رتبه بندی این هفته در صحن هیأت دولت مورد تصویب قرار خواهد گرفت و پس از آن تقدیم مجلس خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در کمیسیون تلفیق نیز اعتباری برای رتبه بندی فرهنگیان در  نظر گرفته شده است، ادامه داد: در تلاش هستیم این سهم را در بودجه ارتقا دهیم تا توجه بیشتری به این حوزه شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: دائمی شدن قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که مجلس یازدهم و کمیسیون آموزش از روز نخست پیگیر آن بود که با تصویب این لایحه و تبدیل آن به قانون این مهم به تحقق خواهد پیوست. البته جزئیات این لایحه در مجلس حتما مورد بررسی جدی قرار می‌گیرد و نظرات اعضای کمیسیون و نمایندگان مجلس که نظرات فرهنگیان است نیز در آن اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۶۸٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عزت اللهی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      1 0
      باور کنید رفته بودم ضامن یه بنده خدایی بشم به جز من یه ضامن دیگه هم بود که شاغل دفتری آتش نشانی بود که حکمش نزدیک 15 میلیون بود به حکم من که نگاه کرد خندید و اموزش و پروش رو مسخره کرد زندگیمون و عمرمون و آرامش ذهنیمون به فنا داره میره
      • شیرزاد فرح بخش IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
        1 0
        مملت و کشور ما نیاز به امیرکبیر قائم مقام فراهانی دارد و بس
    • DE ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      1 0
      ممنون از زحمات مسئولین و نمایندگان مجلس انقلابی و دلسوز
    • همایون IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      0 0
      حالا که قرار است بعد از ده سال لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی برود ایکاش بصورت کامل و جامع و دقیق اجرایی بشه همان چیزی که قرار بود از ابتدا بشه؛ طرح اولیه بر اساس 4 رتبه شامل مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تعریف شد تا معلم با هر سابقه‌ای که دارد متناظر با هم‌ردیف خودش در دانشگاه، حداقل 80 درصد حقوق او را دریافت کند. امیدوارم که اینچنین باشد وگرنه اجرای ناقص آن دردی را دوا نمی‌کند