۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
 تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام احداثی زنجان به ۳۰۰ مورد کاهش می یابد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام احداثی زنجان به ۳۰۰ مورد کاهش می یابد

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده باید تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام احداثی استان زنجان را تا پایان امسال به ۳۰۰ مورد کاهش دهیم.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص پروژه‌های عمرانی چهار نوع سیاست داشته و در حال عملیاتی کردن این سیاست‌ها است، گفت: کاهش تعداد پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان، یکی از این سیاست‌ها بوده و این بدان معنی است که این پروژه‌ها باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ تعداد ۴۴۷ پروژه نیمه‌تمام احداثی در استان زنجان داشتیم، اظهار کرد: پروژه احداثی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که بیشترین اعتبار برای این نوع پروژه‌ها صرف شده و نتیجه و ماحصل این پروژه‌ها را نیز مردم به عینه می‌بینند، این در حالی است که دایره پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی بسیار محدود است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه شروع پروژه‌های جدید فقط منوط به پیش‌بینی اعتبار است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام احداثی استان را تا پایان امسال به ۳۰۰ پروژه کاهش دهیم و این بدان معنی است که در مدت سه سال توانسته‌ایم تعداد پروژه‌های نیمه تمام احداثی را به تعداد۱۵۰ پروژه تعیین تکلیف کنیم.

میرزایی تاکید کرد:  سالانه تعدادی پروژه  در استان زنجان شروع و در طی دوره خاتمه یافته‌اند.

وی با یادآوری اینکه توجه ویژه به برنامه‌ها و پروژه‌های سند آمایش سرزمین و اسناد بالادستی در استان، یکی دیگر از سیاست‌های این سازمان در استان به شمار می‌رود، گفت: این بدان معنی است که خارج از این چارچوب به کسی اجازه اجرای پروژه داده نمی‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان ابراز داشت: همچنین توجه به تجهیز منابع به غیر از منابع استانی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی را باید از دیگر سیاست‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دانست. به عنوان مثال در ماده ۵۶ قانون تنظیم برخی از مقررات مالی دولت الحاق (۱)، بانک‌ها در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند که این پروژه‌ها نیز در اکثر مواقع مربوط به پروژه‌های زیرساختی است.

کد خبر: ۶۸٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha