۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
پرداخت تسهیلات بانک مسکن زنجان ۸۰ درصد رشد دارد
مدیر عامل شعب بانک مسکن استان زنجان:

پرداخت تسهیلات بانک مسکن زنجان ۸۰ درصد رشد دارد

زنجان- داشاد، مدیر عامل شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: بیش از سه هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن توسط شعب بانک مسکن در استان زنجان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد دارد.

سلمان داشاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اینکه بانک مسکن تنها بانکی است که در بخش مسکن فعالیت می کند، اظهار کرد: عمده کار تخصصی این بانک در بخش مسکن است. 

مدیر عامل شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه طی ۱۰ ماه امسال بیش از سه هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن توسط شعب بانک مسکن در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: این میزان تسهیلات در سال گذشته طی همین بازه زمانی دو هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال بوده است. 

داشاد تاکید کرد: پرداخت تسهیلات در بخش مسکن طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش دارد. 

وی افزود: بانک مسکن در راستای اجرای سیاست های دولت در پرداخت تسهیلات در بخش بافت فرسوده هم فعالیت لازم را دارد، ابراز داشت: بانک مسکن تنوع تسهیلاتی بالایی دارد و عمده تسهیلات این بانک مربوط به بخش مسکن است ولی در حوزه احیای بافت فرسوده، اشتغالزایی، ازدواج و حوداث غیر مترقبه نیز به متقاضیان تسهیلات پرداخت می کند. 

داشاد با بیان اینکه استان زنجان در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استان های پیشرو در سطح کشور است، گفت: تاکنون ۹ هزار و ۶۱۵ نفر در استان زنجان آورده ۴۰میلیون تومان خود را واریز کردند. 

وی گفت: در حال حاضر مجموع واریزی این تعداد سه هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال است و تا کنون ۸۴۰ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن استان برای اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، پرداخت شده است.

مدیر عامل شعب بانک مسکن استان زنجان ابراز داشت: تاکنون قرارداد احداث یک هزار و ۱۸۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان منعقد شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده و بانک مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات با مردم همکاری خوبی دارد.

کد خبر: ۶۸٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha