۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
تشدید نظارت‌ بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان
رئیس اداره ایمنی راهداری همدان خبرداد:

تشدید نظارت‌ بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان

همدان - وصالی، رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری با توجه به آغاز فصل زمستان و بروز شرایط نامساعد جوی در این استان خبر داد.

مصطفی وصالی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به منظور نظارت های مستمر بر رعایت موارد ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی، اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه نمایندگانی از پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان همدان نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام می کند.

وی افزود: در همین زمینه و با توجه به آغاز فصل زمستان، بروز شرایط نامساعد جوی در استان و جلوگیری از سوانح و حوادث جاده ای، رانندگان کالا باید کنترل بیشتری بر وسائل نقلیه باربری از لحاظ دارا بودن تجهیزات ایمنی سالم بر اساس نظریه مدیر فنی هنگام صدور بارنامه داشته باشند.

وصالی اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی از طرف رانندگان  و نظارت بر موارد ایمنی ناوگان ها برابر چک لیست های نظارتی به ویژه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از طرف مدیران فنی شرکتهای حمل‌ونقل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه به محدودیت‌های کرونایی در استان همدان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون از ناوگان های باری به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب گروه‌هایی متشکل از کارشناسان حمل ونقل ادارات تابعه شهرستانی، پلیس راه و نمایندگان مراکز بهداشت استان و سایر دستگاه‌های مرتبط بازدید شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تأکید کرد: استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.

کد خبر: ۶۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha