۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اتفاق خاصی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان رخ نداده است
یک کارشناس عمران:

اتفاق خاصی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان رخ نداده است

همدان - یک کارشناس ارشد عمران با تاکید بر اینکه اتفاق خاصی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان رخ نداده است، گفت: مدیران حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند.

به گزارش بازار، علی رحیمی فر که ریاست کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان را عهده دار است با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت به ویژه در حوزه مسکن گفت: با افزایش بی رویه قیمت ها مردم نقره داغ شده‌اند و متاسفانه از مسئولین حوزه مسکن به ویژه رئیس شورای مسکن استان همدان و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تامین مسکن ارزان قیمت اقدامات موثری مشاهده نشده است.

وی افزود: مدیران مربوط به حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند.

رحیمی‌فر اضافه کرد: با تعطیلی مسکن مهر بیم آن می‌رفت که در بازار عرضه و تقاضای مسکن خلاء ایجاد شود و براین اساس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی باید رویکردی موثر در بحث قانون مسکن ارزان قیمت اتخاذ می‌کردند.

وی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تصویب شورای شهر همدان با تخفیف ۵۰ درصدی عوارض به مساکن اقدام ملی تاکنون حتی یک مترمربع  پروانه ساختمانی در این حوزه صادر نشده است.

این کارشناس ارشد عمران ادامه داد: امروز شاهد برابری نرخ مسکن در همدان با سایر مراکز استان‌های مشابه نیستیم بلکه متاسفانه آنچه که اتفاق افتاده رقابت نرخ مسکن در همدان با تهران بوده است.

رحیمی‌فر اظهار کرد: امید است در چند ماه باقی مانده از کار دولت، در بحث مسکن ارزان قیمت در همدان تحرک ایجاد شود.

کد خبر: ۶۸٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha