۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
سومین نشست کمیته اصناف تهران فراکسیون اصناف مجلس در اتحادیه تعمیرکاران خودرو برگزار شد
با حضور نماینده وزیر صمت در اصناف، اعضای فراکسیون اصناف مجلس و اتحادیه های صنفی حوزه خودرو؛

سومین نشست کمیته اصناف تهران فراکسیون اصناف مجلس در اتحادیه تعمیرکاران خودرو برگزار شد

درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور به همراه شاوردیان رئیس کمیته اصناف تهران فراکسیون اصناف و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با حضور در اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اتحادیه های همگن حوزه خودرو نشست برگزار نمودند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به همراه آرا شاوردیان رئیس کمیته اصناف تهران فراکسیون اصناف و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، روز ۹۹/۱۰/۲۵ با حضور در اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اتحادیه های همگن حوزه خودرو نشست برگزار نمودند.

در این نشست که اتحادیه های تعمیرکاران خودرو، آهنگران و صنعتگران خودرو، باطری و خدمات برق تخصصی خودرو، دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو، تشکدوزان و صندلی سازان خودرو، لاستیک، روغن، پنچرگیران و فیلتر سازان و گلگیر و رادیاتور تهران حضور داشتند، در خصوص بررسی مشکلات اصناف در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر گردید.

نشست کمیته اصناف تهران فراکسیون اصناف مجلس با حضور ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران و اعضای کمیته آقایان آرا شاوردیان و مجتبی توانگر نمایندگان مجلس برگزار میگردد.

کد خبر: ۶۸٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha