۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
۶۷۶ دستگاه ماینر استخراج کننده رمز ارز در زنجان کشف و جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۶۷۶ دستگاه ماینر استخراج کننده رمز ارز در زنجان کشف و جمع آوری شد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان از جمع آوری ۶۷۶ دستگاه ماینر از مدار شبکه توزیع برق استان زنجان خبر داد.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای پایش و مدیریت مصرف برق زمستان که به دنبال کمبود سوخت گاز نیروگاه های حرارتی کشور رخداده است سومین مانور سراسری شرکت های توزیع برق با محوریت جمع آوری رمز ارزها، ساماندهی انشعابات و تعدیل روشنایی معابر در استان زنجان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در قالب این مانور که با هدف مدیریت مصرف انرژی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع بود تعداد ۱۶ واحد استخراج کننده رمز ارز که شامل منازل مسکونی، واحدهای صنعتی و کشاورزی بودند کشف و تعداد ۴۰۴دستگاه ماینر ضبط و جمع آوری شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: از آغاز سالجاری تاکنون فعالیت ۱۸واحد استخراج کننده رمز ارز و ۲۷۲ دستگاه ماینر در استان زنجان متوقف شده است. 

علیزاده تاکید کرد: مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در واحدهای صنعتی، سوله های صنعتی، منازل، محوطه ها و سوله های کشاورزی، دامداری ها که به صورت غیر مجاز نسبت به استفاده از برق غیر مجاز برای استخراج رمز ارز اقدام می کنند که شناسایی و همگی تعطیل و متوقف خواهند شد.

وی افزود: از مردم استان درخواست می شود تا در صورت شناسایی فعالیت استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز آن را به سرشماره ۱۵۲۱ و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۱۹۵ اطلاع دهند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان از همکاری دادستانی استان با شرکت توزیع برق در حوزه جمع آوری مزارع استخراج رمز ارزها در استان زنجان قدردانی کرد و گفت: در مجموع تعداد ۶۷۶ دستگاه ماینر از مدار شبکه های توزیع برق شناسایی شد که به میزان قابل توجهی در کنترل پیک بار استان تاثیر گذار است. 

کد خبر: ۶۷٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha