۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
برنامه ریزی برای توسعه نهال ارقام تازه خوری انگور در ایستگاه تحقیقاتی ملایر
مدیر جهادکشاورزی ملایر در گفتگو با بازار خبر داد:

برنامه ریزی برای توسعه نهال ارقام تازه خوری انگور در ایستگاه تحقیقاتی ملایر

همدان - میرباقری؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر با بیان اینکه برنامه ریزی و توسعه نهال ارقام تازه خوری انگور در ایستگاه تحقیقاتی در حال اجرا است، گفت: طی دوسال آینده با همکاری پژوهشکده انگور و کشمش ملایر و ایستگاه تحقیقاتی رقم های تجاری انگور برای باغداران منطقه تعیین و تکوین می شود.  

سیدمهدی میرباقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برنامه ریزی و توسعه نهال ارقام تازه خوری انگور در ایستگاه تحقیقاتی ملایر طی چند ساله گذشته در حال اجرا است، عنوان کرد: طی دوسال آینده با همکاری پژوهشکده انگور و کشمش ملایر و ایستگاه تحقیقاتی رقم های تجاری انگور برای باغداران منطقه تعیین و تکوین می شود. 

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر اظهار کرد: با اضافه شدن باغات جدید در منطقه اقدامات ترویجی از سوی جهاد کشاورزی صورت گرفته تا باغداران به کشت تازه خوری انگور در باغات خود تشویق شوند تا در امتداد آن نیز با جذب سرمایه گذار در عرصه بسته بندی محصولات بتوانیم در بخش صادرات سهم بسزایی داشته باشیم.

میرباقری با بیان اینکه از سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار از باغات شهرستان ملایر به صورت داربستی  احداث شده است، یادآور شد: از این تعداد باغ جدید داربستی، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد باغات با ارقام تجاری جدید تازه خوری انگور کشت شده اند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر عنوان کرد: طرح فراز باغات انگور با هدف معرفی ارقام جدید تجاری تازه خوری انگور به شکل داربستی باغات انگور در شهرستان ملایر در حال اجرا است.

کد خبر: ۶۷٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha