۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
سهم گلستان از صادرات کشور ناچیز است
انتقاد نماینده مردم گرگان در مجلس:

سهم گلستان از صادرات کشور ناچیز است

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم ناچیز گلستان از صادرات کشور گفت: نیازمند رونق تجارت بین الملل و تقویت روابط تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌اکنون سهم گلستان از صادرات کشور بسیار ناچیز است و نیازمند تقویت تجارت بین الملل هستیم.

وی با اشاره به اینکه گلستان دچار معضل خام فروشی محصولات تولیدی است و باید زنجیره تولید محصولات در استان تکمیل شود، افزود: سهم گلستان از صادرات ناچیز است و با تقویت آن می‌توان به رونق اقتصاد و معیشت مردم کمک کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منطقه آزاد اینچه برون می‌تواند سیمای استان را متحول کند، ادامه داد: رونق تجارت بین الملل و تقویت رولبط تجاری با کشورهای همسایه هم ایستادگی و مقاومت ما در برابر تحریم‌ها را افزایش داده و هم اقتصاد استان را متحول می‌کند.

وی یادآور شد: لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون پس از کش و قوس‌های فراوان مجدد در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفته و هم‌اکنون در انتظار صدور مجوز از سوی این مجمع است.

منتظری به بازدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از منطقه پیشنهادی هم اشاره و بیان کرد: بازدید اعضا از منطقه اینچه برون و استان خروجی امیدوار کننده‌ای داشته و امید داریم به زودی مجوز ایجاد منطقه آزاد اینچه برون صادر شود.

کد خبر: ۶۷٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha