۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
۳ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی معرفی شدند
رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

۳ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی معرفی شدند

شهرکرد- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سه واحد صنعتی استان به عنوان صادر کنندگان ممتاز و نمونه ملی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجادرستمی با بیان اینکه بزرگترین واحد صنعتی تولید کولرهای آبی کشور در چهارمحال و بختیاری قرار دارد، افزود:این واحدصنعتی تولیدکننده انواع لوازم خانگی شامل کولرهای آبی،فریزرهای صندوقی، یخچال، فریزر، اجاق گاز، آبگرمکن، ماشین لباس شویی دو قلو، اجاق گاز رومیزی، پنکه و بخاری برقی است.

رستمی اضافه کرد: هم اکنون این کارخانه در گروه کالایی خود بیشترین میزان صادرات را در بین شرکت‌های ایرانی داشته است.

وی افزود: این واحد صنعتی به مدت شش سال متوالی به عنوان صادر کننده نمونه و ممتاز ایران و سه سال به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور انتخاب شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخاب دو واحد صنعتی استان در جمع ۵۰ واحد نمونه صادراتی کشور گفت:بزرگترین کارخانه های موکت و کف پوش غرب آسیا هم در شهرک صنعتی بروجن به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شده است.

رستمی افزود: بزرگترین کارخانه ورق گالوانیزه خودرو خاورمیانه هم به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شده که ورق‌های تولیدی این کارخانه هم از نظر کیفی و قابلیت رنگ‌پذیری در سطح ورق‌های خارجی با کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی است.

کد خبر: ۶۷٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha