۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین به اعتبار مازاد نیاز دارد
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور:

پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین به اعتبار مازاد نیاز دارد

زنجان- خدایی، مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین برای به بهره‌برداری رسیدن نیاز به اعتبار مازاد دارد.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین که در چهار قطعه در استان زنجان در حال اجرا است،گفت: با توجه به مشکلاتی که برای ادامه روند اجرایی این پروژه مهم وجود داشت، بحث اختصاص اعتبارات مازاد به این پروژه محقق شد.

وی با یادآوری اینکه بازدید مسئولان استان از این پروژه باعث خواهد شد تا مشکلات به وجود آمده از نزدیک رصد شده و برای حل آن چاره‌اندیشی شود، افزود: آنچه که در این بازدید بیش از همه مشهود بود، همت پیمانکاران برای بهره‌برداری از پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور با تاکید بر اینکه مشکلات مالی باعث شده بود تا روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین به کندی پیش برود، تصریح کرد: خوشبختانه در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار قابل توجهی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در روند اجرای این پروژه اختصاص یافت.

خدایی با بیان اینکه پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان زنجان مقرر شد ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد به این پروژه اختصاص یابد تا شاهد تسریع در روند اجرایی آن باشیم.

وی با یادآوری اینکه اقدامی که امروز در این پروژه انجام می‌شود تجهیز کارگاه‌ها برای عملیات روسازی بعد از اتمام مراحل زیرسازی است که تقریباً تمام شده، اظهار کرد: برآوردی که در ابتدای پروژه انجام شده بود، ۶۵۰ میلیارد تومان بود اما این میزان اعتبار امروز به دلیل طولانی شدن روند اجرا به ۱,۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر: ۶۷٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha