۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
موفقیت واکسن کرونای ایرانی، موجب تحریم‌های امریکا
مدیر عامل بنیاد برکت عنوان کرد

موفقیت واکسن کرونای ایرانی، موجب تحریم‌های امریکا

مدنی، مدیر عامل بنیاد برکت گفت: تحریم بنیاد برکت نشان دهنده ناراحتی امریکا از موفقیت‌های واکسن ایرانی کرونا و موید آن است که حوزه دارو و درمان هم از تحریم‌های امریکا در امان نیست.

به گزارش بازار، سید امیرحسین مدنی در پاسخ به این سوال که علت تحریم بنیاد برکت از سوی امریکا چیست؟ افزود: این غیض امریکاست که بروز کرده است و الحمدالله مردم دارند متوجه می‌شوند و برای خودمان هم رفته رفته روشن‌تر می‌شود که این‌ها دشمنی شان با شخص نیست بلکه دشمنی شان با ملت و موفقیت‌های علمی ایران است و اینکه وقتی شرکت دانش بنیان برکت را که مشغول واکسن سازی است، تحریم می‌کنند یعنی که می‌خواهند مغزها و پیشرفت‌ها را تحریم کنند.

وی با بیان اینکه ما که در مجموعه بنیاد برکت هستیم نمی‌دانیم که این تحریم‌ها چه معنی می‌دهد گفت: این تحریم‌ها معنی ندارد چراکه ما تمام اتکایمان به توان داخلی است، ولی این باعث ناراحتی است که مجموعه‌ای که روی پای خودش و با اتکا به ظرفیت‌های خود سرمایه گذاری می‌کند و به پیشرفت می‌رسد، اینگونه مورد دشمنی و غیض آمریکا قرار می‌گیرد.

مدیر عامل بنیاد برکت با تاکید بر اینکه علت اصلی تحریم امریکا، تولید واکسن ایرانی کروناست، افزود: رفتار آمریکا کودکانه است، زیرا این تحریم‌های خنده دار، هیچ تاثیری در فرآیند کار ما ندارد.

مدنی افزود: اینکه تابه حال گفته می‌شد این‌ها با تحریم هایشان سلامت مردم ایران را به بازی گرفته اند اثبات شد و این شعارهایی را که در حوزه درمان می‌دهند که ما تحریم نمی‌کنیم، خودشان در آخرین روزهای این دولت به طور شفاف و بی پرده نقض کردند.

کد خبر: ۶۷٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha