۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۹۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه محور شاهرود- آزادشهر هزینه شد
در سفر وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

۹۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه محور شاهرود- آزادشهر هزینه شد

شاهرود- وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از سفر خود به استان سمنان از پروژه های شاهرود بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را برای اتمام پروژه ۹۷ میلیارد ریالی شاهرود- آزادشهر صادر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی بعدازظهر پنج شنبه در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان وارد شاهرود شد و از دو پروژه راه و شهرسازی این شهرستان بازدید به عمل آورد. عضو کابینه دوازدهم در بدو استقبال از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به بسطام رفت.

وزیر همچنین از ادوات و تجهیزات راهداری شرق استان سمنان نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان درباره یکی از این طرح ها یعنی پروژه شاهرود- آزادشهر گفت: این پروژه سال ۹۰ آغاز و همواره با مشکلاتی روبرو بوده است که امروز با حضور وزیر امیدواریم موانع پیش پای این طرح رفع شود.

امیر عمیدی با یادآوری اینکه برای این طرح تاکنون ۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: طول این پروژه ۲۰ هزار و ۸۰۰ متر است و تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: محرومیت زدایی یکی از سه اولویت اصلی در زمینه اقدامات وزارت راه است که بهسازی محور میامی- جیلان به عنوان دومین پروژه مورد بازدید وزیر در این سرفصل پیگیری می‌شود زیرا این طرح می‌تواند کلاته خیج را از بن بست خارج و راه دسترسی استان گلستان به محور اصلی تهران- مشهد را فراهم آورد.

وی درباره پروژه میامی- جیلان، گفت: این طرح با اعتبار ۶۴۸ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۴۱ درصد از سال ۹۸ احداث و عملیات احداث ابنیه فنی کیلومتر هفت تا ۱۴ آن مورد بازدید وزیر قرار گرفت.

عمیدی تصریح کرد: همچنین ۹۵ میلیارد ریال به این پروژه از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

اسلامی عصر امروز به سفر دو روزه خود به استان سمنان پایان  داد.

کد خبر: ۶۷٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha