۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
برنامه حذف شرکت‌های زیانده خودروسازی رنو آغاز شد
مدیراجرایی رنو؛

برنامه حذف شرکت‌های زیانده خودروسازی رنو آغاز شد

دی مئو، مدیر جدید اجرایی خودروساز فرانسوی رنو از حذف شرکت‌های حاشیه زیانده این خودروسازی خبر داد.

بازار؛ گروه خودرو: لوکا دی مئو، مدیر جدید اجرایی خودروساز فرانسوی رنو با اشاره به اینکه امروز قرار است با تنظیم مجدد استراتژی این خودروسازی حاشیه‌های زیان ده شرکت‌ حذف شوند، بیان کرد: در استراتژی جدید قرار است تمرکز بر روی مدل‌های سودآور باشد.

در این راستا تحلیلگران و سرمایه‌گذاران معتقدند دی مئو با در دست گرفتن مدیریت بخش اجرایی شرکت در همین شرایط همه گیری ویروس کرونا می تواند تغییرات مطلوبی برای شرکت فولکس واگن رقم بزند.

به احتمال زیاد این گروه خودروسازی از برخی کشورها یا بازارهای غیر سودآور خارج خواهد شد؛ هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از برنامه این شرکت برای ۳ تا ۸ سال آینده در راستای جذب بیشتر مشتریان در دست نیست.

این خودروساز فرانسوی که حتی قبل از بحران کووید ۱۹ با فروش کمتری دست و پنجه نرم می کرد و سعی در همکاری دوباره با نیسان ژاپن داشت، در حال حاضر برای راه اندازی مجدد تجارت روی کاهش هزینه ها برنامه ریزی کرده است.  

منابع نزدیک به این شرکت خودروسازی اعلام کرده‌اند که به نظر می رسد شرکت خودروسازی رنو مسئولیت خودروهای الکتریکی - از جمله در برخی از مارک های آن آلپاین، تولید کننده خودروهای اسپرت و با احیای برخی از مدل های معروف دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۹۰ را بر عهده بگیرد.

کد خبر: ۶۷٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha