۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
 پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب:

پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- خدایی، مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب به پروژه دو خطه کردن راه‌آهن  زنجان به تهران اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه دو خطه کردن راه‌آهن  زنجان به تهران  اشاره کرد و گفت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان بوده و این پروژه ملی است. 

وی اظهار کرد: با پیگیری های متعدد و مستمر استاندار زنجان درسفر معاون رئیس جمهور به استان برای اتمام پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت. 

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: اجرای این پروژه درسال ۹۵ توسط وزیر وقت راه و شهرسازی کلنگ زنی شد و قرار بود طی دو سال به بهره برداری برسد که متاسفانه مسائلی باعث شد تا این پروژه با رکودو تاخیر اجرایی شود. 

خدایی با بیان اینکه پروژه بیش از ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،گفت: دو خطه کردن این مسیر از قزوین تا زنجان توسط چهار پیمانکار در چهار قطعه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران در مسیر زنجان به قزوین بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان است، ابراز کرد: تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به  قزوین به اعتبار زیادی نیاز دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب تصریح کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

خدایی از کاهش جا به جایی بیش از ۵۰ درصدی مسافر طی ۱۰ امسال توسط ناوگان ریلی شمالغرب خبر داد و گفت:دراین میان جا به جایی کالا از طریق ناوگان ریلی شمالغرب افزایش دارد.

کد خبر: ۶۷٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha