۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
۷۱۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در زنجان انجام شد
رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان:

۷۱۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در زنجان انجام شد

زنجان- مسلمی، رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: طی ۹ ماه سالجاری بیش از ۷۱۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو دراستان زنجان انجام شده است.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو خبر داد و گفت: برخی از لوازم یدکی خودرو وارداتی بوده و افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت لوازم یدکی شده است. 

وی اظهار کرد: مقرر شده تا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اداره استاندارد نسبت به بازرسی از عرضه لوازم یدکی خودرو تقلبی و غیر استاندارد در استان اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند. 

رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به بازرسی و نظارت از مراکز عرضه لوازم یدکی شبانه روز تلاش می کنند و مردم به محض مشاهده هر گونه افزایش قیمت شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ درمیان بگذارند و تاپایان سال بازرسی ها در استان تشدید می شود. 

مسلمی تاکید کرد: درصد زیادی از  لوازم یدکی موجود در بازار تقلبی است و باید لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی از چرخه خارج شود و علت عرضه بیشتر این لوازم یدکی هم این است که فروشندگان سیار لوازم یدکی بی کیفیت را به تعمیر گاههای خودرو می فروشند. 

وی تاکیدکرد: طی ۹ماه سالجاری با همکاری اتحادیه لوازم یدکی خودرو،اداره استاندارد و اتاق اصناف استان زنجان بیش از ۷۱۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو انجام شده است. 

رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: طی این بازه زمانی ۳۹فقره پرونده تخلف در زمینه گران فروشی و عرضه لوازم یدکی تقلب به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است. 

کد خبر: ۶۷٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha