۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تسریع در تکمیل پروژه‌های اقدام ملی مسکن به واریز پول‌های مردمی ارتباط دارد
اسلامی:

تسریع در تکمیل پروژه‌های اقدام ملی مسکن به واریز پول‌های مردمی ارتباط دارد

سمنان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسریع در تکمیل پروژه‌های اقدام ملی مسکن به واریز پول‌های مردمی ارتباط دارد، گفت: هرچه مردم زودتر پول‌های خود را واریز کنند، پروژه‌ها نیز زودتر تحویل آنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی صبح پنج شنبه در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان و در حاشیه بازدید از پروژه مسکن اقدام ملی سمنان با بیان اینکه تحویل این نوع طرح‌ها در سطح کشور بستگی به پول مردم دارد، تاکید کرد: مردم هرچه زودتر پول‌هایشان را واریز کنند، خانه‌ها نیز زودتر تحویل داده می شود.

وی افزود: بخش اعظم پروژه اقدام ملی مسکن به مردم بستگی دارد و آنان هستند که باید منابع مالی را تأمین کنند.

وزیر راه بیان کرد: بخش اعظمی از اقدامات شامل مدیریت پروژه، نقشه و ساختمان‌ها در وزارت راه و شهرسازی سازماندهی شده و در همه شهرها هم اقدامات خوبی رخ داده است در نتیجه اگر مردم پول‌هایشان را زودتر واریز کنند پروژه‌ها زودتر به اتمام می‌رسد.

اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار درباره اطلاع رسانی به مردم درباره مسکن اقدام ملی، بیان کرد: در سراسر کشور با ثبت نام مرحله سوم اقدام ملی، تقریباً کل کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای مرحله سوم یعنی هفته گذشته تا کنون حدود ۱۴۰ هزار نفر برای این طرح ثبت نام کرده‌اند و تقریباً شهری در کشور نیست که فراخوان مسکن اقدام ملی در آن صادر نشده باشد.

عضو کابینه دوازدهم همچنین بیان داشت: برای متقاضیان واقعی مسکن در سطح کشور برنامه‌ریزی صورت گرفته و پروژه نیز تعریف شده است.

اسلامی درباره راهکارهای ساخت خانه توضیح داد: یا مردم زمین را از وزارت‌خانه تحویل و مراحل ساختن خانه را خودشان انجام می‌دهند و یا در پروژه‌هایی که تعریف شده، سرمایه‌گذاری می‌کنند که در هر دو حالت می‌توانند خانه تحویل بگیرند.

کد خبر: ۶۷٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha