۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تعیین ۲ نقطه پیشنهادی برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگو با بازار مطرح کرد

تعیین ۲ نقطه پیشنهادی برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان ملایر

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر را بستری برای توسعه و خودکفایی منطقه برشمرد و از تعیین دو نقطه پیشنهادی برای احداث این نیروگاه خبر داد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اخذ مجوز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر احداث این واحد را بستری مناسب برای توسعه و خودکفایی نه تنها شهرستان ملایر بلکه برای منطقه دانست و گفت: این نیروگاه امکان استفاده از بسترهای موجود شهرستان ملایر را مهیا کند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه تعیین پنج نقطه برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در برخی اخبار صحت ندارد، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل برق باختر، دو نقطه پیشنهادی توسط فرمانداری ویژه ملایر تعیین شده که پس از تایید نهایی برای احداث نیروگاه معرفی می شود.

وی گفت: برابر با استانداردهای برق باختر به تاسی از دستورالعمل ها و سیاست های وزارت نیرو و با توجه به وجود امنیت، وسعت و اقلیم مساعد ملایر و ارتباط این شهرستان با ۹ استان کشور، طبق مطالعات نهایی برق باختر مقرر شد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر احداث شود.

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۳۰ روستای ملایر مصوب شد

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان همچنین از تصویب ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۳۰ روستای ملایر در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه بهسازی روستایی را یکی از مطالبات مهم مردم ملایر عنوان کرد و افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۱۰۰درصدی بهسازی روستاهای ملایر در نظر گرفته شد.

وی به سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به شهرستان ملایر اشاره و رهاورد این سفر را برای ملایر در حوزه هایی همچون بهسازی روستایی، آبرسانی و تسهیلات بانکی اشتغال روستایی بسیار مثبت ارزیابی کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه گفت: هفته گذشته به منظور جمع بندی مصوبات این سفر نشستی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار و در گام نخست اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی ۱۰ روستا، بهسازی معابر، آبرسانی به روستاهای مشکل دار و پرداخت تسهیلات بانکی برای متقاضیان اشتغال روستایی ملایر نهایی شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این مبلغ ۲۸ میلیارد ریال آن به استان همدان ابلاغ شده و مابقی اعتبار نیز به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۶۷٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha