۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
تخصیص اعتبار تکمیل خط همدان _ ملایر/ دو قطعه از مسیر به پیمانکار سپرده شد
حاجی بابایی عنوان کرد:

تخصیص اعتبار تکمیل خط همدان _ ملایر/ دو قطعه از مسیر به پیمانکار سپرده شد

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار تکمیل خط همدان _ ملایر خبر داد و گفت: در حال حاضر دو قطعه از این مسیر برای اجرا به پیمانکار سپرده شده اما باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا در زمانبندی پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و بررسی مصوبات سفر وی به همدان خبر داد و گفت: میزان تحقق هریک از مصوبات و ارزیابی فرصت ها و چالش های موجود برای تحقق تصمیمات سفر وی به همدان محور گفتگوهای جلسه ای بود که با حضور استاندار همدان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان و رئیس مجموع نمایندگان استان همدان در دفتر نوبخت تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست تکمیل مرکز جامع سرطان همدان و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان با تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد تاکید قرار گرفت.

بخش کلینک و  بستری بیمارستان اکباتان تا فروردین ۱۴۰۰ بهره برداری می رسد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تخصیص به موقع اعتبار پیش بینی شده، بخش کلینک و  بستری بیمارستان اکباتان تا فروردین ۱۴۰۰ بهره برداری می رسد ضمن اینکه در خصوص مرکز جامع سرطان با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان در مراحل پایانی عملیات اجرایی پروژه هستیم.

وی به ساخت مسکن مناسب برای خانواده های نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: این مورد نیز در سفر نوبخت به همدان طی تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن همدان مورد توافق قرار گرفته بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

حاجی بابایی گفت: تخصیص اعتبار تکمیل خط همدان_ملایر از محورهای دیگر این نشست بود که در حال حاضر دو قطعه از این مسیر به پیمانکار سپرده شده است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا در زمانبندی پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: پروژه های بخش گردشگری نیز از اولویت های برنامه های توسعه همدان است که تخصیص اعتبار در این حوزه نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کمبود آب در همدان و تامین نیاز مردم در این زمینه در راس برنامه های توسعه ای همدان قرار دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به پروژه های آبرسانی در همدان نیز اشاره کرد و گفت: کمبود آب در همدان و تامین نیاز مردم در این زمینه چندین سال است که در راس برنامه های توسعه ای همدان قرار گرفته که در این جلسه از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست شد طبق برنامه پیش بینی شده در این حوزه اقدام شود.

وی گفت: قطار شهری همدان، بیمارستان یک هزار تختخوابی و تکمیل موزه هنرهای معاصر نیز از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

حاجی بابایی افزود: اجرای سه پروژه عمرانی در شهرستان فامنین و ساخت ۱۰ سالن ورزشی در همدان و فامنین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در این جلسه مورد توافق قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به نقش محوری همدان در حوزه های مختلف درمان و گردشگری و ارتباطات جاده ای و ریلی، شاهد تحولات چشمگیری  برای پروژه های عمرانی و توسعه ای همدان باشیم.

کد خبر: ۶۷٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha