۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
همدانی‌ها از اعتمادشان به واکسن ایرانی کرونا می‌گویند
فیلم استان‌ها؛

همدانی‌ها از اعتمادشان به واکسن ایرانی کرونا می‌گویند

همدان- گفتگو با شماری از مردم همدان پیرامون میزان اعتمادشان به واکسن کرونای تولید داخل بیانگر آن است که اطمینان آنها به واکسن هایی که در داخل کشور تولید می شود، بیشتر از واکسن های سایر کشورها است.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از واکسن آنلاین، شماری از مردم استان همدان از اعتماد به تولید واکسن ایرانی کرونا سخن می گویند چرا که معتقدند در هر کشور پارامترهای مختلفی برای دسترسی به یک واکسن استاندارد وجود دارد که دانشمندان ایرانی بیشتر از دانشمندان خارجی به آن توجه دارند ضمن اینکه ایران بارها ثابت کرده که توان تولید واکسن را دارد.

از طرفی بارها اعلام شده که نخستین کسانی که واکسن را آزمایش و استفاده می‌کنند کادر درمان هستند و بعد در اختیار مردم قرار می‌گیرد بنابراین، وقتی واکسن به بازار می‌آید نباید هیچ گونه نگرانی بابت استفاده آن وجود داشته باشد.

به اعتقاد یکی از همدانی ها برای اعتماد سازی مردم درراستای تزریق واکسن کرونای ایرانی این نکته کفایت می‌کند که موسسه بنیاد برکت زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این واکسن را تولید کرده و نخستین واکسن به دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تزریق شده و همین موضوع برای اعتماد بخشی کافی است.

کد خبر: ۶۷٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha