۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
برق هیچ کدام از مشترکان خانگی در کرمان نباید قطع شود
استاندار کرمان:

برق هیچ کدام از مشترکان خانگی در کرمان نباید قطع شود

کرمان- استاندار کرمان بر لزوم مدیریت انرژی در استان کرمان گفت: نباید هیچ موردی از قطعی برق در مشترکان خانگی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی زینی وند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان با تاکید بر اینکه آب، برق و گاز تمامی مشترکان مانند گذشته باید برقرار باشد، گفت: نباید موردی از قطعی در استان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تامین برق مورد نیاز برای تولید کالاهای استراتژیک کشور ادامه داد: مصرف برق واحدهای صنعتی باید اولویت بندی شود.

زینی وند با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق اظهار کرد: بی توجهی به صرفه جویی می تواند منجر به قطعی برق در بهمن ماه شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دفاتر دولتی باید در ساعت های ۶ تا ۱۴ مصرف موتورخانه‌ها را مدیریت کنند، تاکید کرد: بی توجهی به این مساله قطع برق دفاتر متخلف را به دنبال خواهد داشت. دستگاه های دولتی باید توجه ویژه ای به صرفه جویی داشته باشند.

زینی وند در خصوص معین های اقتصادی هم گفت: عملکرد معین ها در حال ارزیابی است؛ فعالیت برخی از معین های اقتصادی نسبت به روزهای ابتدایی کمرنگ تر شده است.

وی به فرمانداران تاکید کرد که در خصوص این تعلل ها چاره اندیشی کنند، گفت: دستگاه‌های متولی اشتغال روستایی گزارش عملکردشان در این زمینه را به استانداری کرمان ارائه کنند.

زینی وند با اشاره به جذب نشدن تسهیلات ارزان قیمت گفت: اشتغال‌ خرد باید مورد توجه قرار گیرد چرا که با استفاده از این ظرفیت می‌توان در اشتغال استان کرمان طی مدت کوتاهی توازن ایجاد کرد.

کد خبر: ۶۷٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha