۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
هیات رئیسه مجلس طرح جهش تولید و تامین مسکن را در دستور کار قرار دهد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

هیات رئیسه مجلس طرح جهش تولید و تامین مسکن را در دستور کار قرار دهد

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه مجلس خواست تا طرح جهش تولید و تامین مسکن را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با استناد به ماده ۱۶۱ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: طرحی در کمیسیون عمران با عنوان جهش تولید و تامین مسکن پس از ۳۰ جلسه تخصصی با حضور کارشناسان بخش خصوصی و مرکز پژوهش ها تهیه و با قید دو فوریت در جلسه روز ۱۶ شهریور مجلس مطرح و نمایندگان با آن موافقت کردند.

وی ادامه داد: پس از موافقت نمایندگان با کلیات، طرح طبق روال ماده ۱۶۱ آئین نامه باید در صحن مطرح می شد لذا مجددا به کمیسیون ارجاع داده شد و نمایندگان با اصلاحیه آن در مهرماه موافقت کردند اما کماکان در نوبت بررسی در صحن علنی قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت جلسه و بررسی دستورکارهای مجلس باید براساس آئین نامه و به مساوات انجام شود، تصریح کرد: چرا طرح جهش تولید و تامین مسکن با وجود اینکه مسکن از معضلات و مشکلات اساسی کشور است، هنوز در دستور کار قرار نگرفته است در حالیکه امروز با ۱۲.۵ میلیون نفر جمعیت با سن ۲۴ سال و ۲.۵ میلیون نفر جمعیت با سن بالای ۳۲ سال و در شرف ازدواج مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن، اظهار کرد: با وجود مشکلات مختلفی که خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده با آن مواجه هستند چه موضوعی در کشور مهم تر از بحث مسکن است لذا از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم طرح جهش تولید و تامین مسکن را هرچه سریع تر در دستورکار بررسی جلسه صحن علنی قرار دهد.

کد خبر: ۶۷٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha