۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تخم مرغ واحدهای تولیدی باید با قیمت مصوب عرضه شود
سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی:

تخم مرغ واحدهای تولیدی باید با قیمت مصوب عرضه شود

برومندی، سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، تخم مرغ واحدهای تولیدی باید به طور کامل با قیمت مصوب ۱۴ هزار تومان به شرکت پشتیبانی امور دام فروخته شود.

به گزارش بازار، محمدمهدی برومندی در نشست خبری صبح امروز با اشاره به بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم عرضه تخم مرغ واحدهای تولیدی با قیمت مصوبه به شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این که گفته می‌شود تنها ۵۰ درصد تخم مرغ باید در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گیرد غلط است و طبق تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی تخم مرغ تولیدی واحدهای مرغداری باید به طور کامل با قیمت مصوب به شرکت پشتیبانی امور دام فروخته شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در میادین میوه و تره بار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی مراکز دیگر، تخم مرغ با قیمت مصوب شانه‌ای ۳۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

برومندی تاکید کرد: وظیفه وزارت جهاد کشاورزی تولید است که در حال حاضر تخم مرغ مازاد بر نیاز کشور موجود است و این که این محصول با نرخ‌های مختلف و فراتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود، باید توسط ستاد تنظیم بازار مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با رد موضوع عرضه تخم مرغ با قیمت فراتر از نرخ مصوب توسط مرغداری‌ها به بازار آزاد، گفت: این موضوع تخلف است و باید همه تولیدات تخم مرغ واحدهای مرغداری با قیمت مصوب ۱۴ هزار تومان به شرکت پشتیبانی امور دام عرضه می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تامین نهاده‌های واحدهای مرغداری افزود: تا پایان سال، دان مورد نیاز مرغداران تامین شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و در حال حاضر نیز همه نیاز مرغداران از طریق سامانه بازارگاه در حال تامین است.

کد خبر: ۶۷٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha