۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
 تامین ماسک مورد نیاز در جامعه /قهوه خانه ها و سفره خانه ها در زنجان تعطیل  است
استاندار زنجان اعلام کرد:

تامین ماسک مورد نیاز در جامعه /قهوه خانه ها و سفره خانه ها در زنجان تعطیل است

زنجان-استاندار زنجان،گفت: با تلاش دستگا ههای اجرایی در زنجان ماسک مورد نیاز در جامعه تامین خواهد شد و مردم نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان،با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های اجرایی برای پیشگیری و مقابله با ویروس رابا جدیت و برنامه پیگیری کنند، گفت:استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه بسیار مهم است. 

وی اظهار کرد: با تلاش دستگا های مرتبط ماسک مورد نیاز در جامعه تامین خواهد شد و مردم نگران نباشند.

استاندار زنجان، از لغو تمام برنامه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی در استان خبر داد و گفت: برنامه در تمام فضاهای عمومی، اتوبوس‌ها، مساجد، اماکن ورزشی فرهنگی ممنوع است.

حقیقی با بیان اینکه مردم تمهیدات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند، افزود: مردم. از انجام سفر خودداری کنند و در این میان رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص برنامه‌های آموزشی به رسالت خود عمل کنند.

وی ابراز کرد: صدا و سیما با پخش برنامه‌های آموزشی و سرگرم کننده مردم در خانه نگه دارد.

استاندار زنجان،تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان موظف هستند با تشکیل ستادها و کمیته‌های مربوط، اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان را عملیاتی و رصد کنند.

حقیقی  با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری باید در آماده باش باشند و طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از ابتلا و سرایت ویروس کرونا در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی دراسان ضروری است. 

وی افزود: هرگونه فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع است.

کد خبر: ۶٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha