۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
زنجانی‌ها ۵۰درصد در مصرف انرژی برق صرفه جویی کردند
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

زنجانی‌ها ۵۰درصد در مصرف انرژی برق صرفه جویی کردند

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: با تعدیل ۱۳هزار و ۸۴۴ دستگاه چراغ روشنایی معابر استان در مصرف ۵۰ درصد انرژی برق صرفه جویی شده است. 

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار برلزوم مدیریت مصرف برق در زنجان تاکید کرد و گفت: در راستای صرفه جویی در حامل‌های انرژی شرکت توزیع برق استان اقدامات خوبی را انجام می دهد. 

وی از تعدیل ۱۳هزار و ۸۴۴ دستگاه چراغ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز به صورت یک در میان در زنجان خبر داد و اظهار کرد: اداره کل راهداری و شهرداری ها هم در خصوص تعدیل روشنایی جاده های بین شهری همکاری لازم را مد نظر قرار دهند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: با تعدیل این تعداد چراغ روشنایی در مصرف ۵۰ درصد انرژی برق استان صرفه جویی شده است. 

علیزاده تاکید کرد: امیدواریم با مدیریت مصرف برق توسط شهروندان شاهد صرفه جویی خوبی در حامل های انرژی باشیم. 

وی به قطعی برق در شهر زنجان طی روز گذشته اشاره کرد و یادآور شد: قطعی برق به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش های تجاری و خانگی بوده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه خاموشی ها را نمی توانیم با برنامه ۱۰۰ درصد اعمال کنیم، گفت: تنها راه برون رفت از خاموشی، کم کردن لامپ های اضافی در خانه است. 

علیزاده از افزایش پنج درصدی مصرف برق در سه ماه پاییز سالجاری در استان زنجان خبر داد و گفت:طی این بازه زمانی مصرف برق در استان به سه میلیارد کیلو وات ساعت رسیده است.

کد خبر: ۶۷٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha