۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای لوله‌کشی گاز منازل
با امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و بانک پارسیان محقق شد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای لوله‌کشی گاز منازل

۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای تکمیل لوله‌کشی گاز منازل، در اختیار مددجویان امداد قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری برای تکمیل لوله‌کشی گاز منازل خانواده‌های تحت حمایت با حضور رئیس کمیته امداد و مدیرعامل بانک پارسیان به امضا رسید.

رئیس کمیته امداد در این مراسم گفت: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این بانک برای خانواده‌های تحت حمایت امداد، کار ارزشمندی است که امیدواریم به زودی شاهد برکات آن باشیم.

سیدمرتضی بختیاری افزود: حدود ۴۹ هزار خانواده تحت حمایت امداد از لوله‌کشی گاز محروم هستند که با انجام این خدمت، از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند، خاطرنشان کرد: همچنین ۳۴ هزار خانوار از مددجویان از حمام برخوردار نیستند که ارائه این خدمات به مددجویان در دستور کار کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد گفت: برای انجام این خدمات بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که طی مذاکرات انجام شده، نیمی از این هزینه از سوی استانداری‌ها تامین خواهد شد.

بختیاری با اشاره به اینکه سهم کمیته امداد در این طرح بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک پارسیان تعهد شده است، همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان قرض‌الحسنه را تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه روند اداری و زیرساختی طرح به پایان رسیده است، افزود: این طرح از امروز به صورت رسمی آغاز شد و ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت از تسهیلات قرض‌الحسنه برای خدمات لوله‌کشی گاز، تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی و حمام استفاده خواهند کرد.

کد خبر: ۶۷٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha