۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
به هیچ عنوان نمی‌توان به واکسن آمریکایی و غربی اعتماد کرد|تغییر DNA در نتیجه تزریق|تمایل دارم واکسن ایرانی تزریق کنم
نظریه پرداز برجسته آمریکایی:

به هیچ عنوان نمی‌توان به واکسن آمریکایی و غربی اعتماد کرد|تغییر DNA در نتیجه تزریق|تمایل دارم واکسن ایرانی تزریق کنم

«استفن لندمن» معتقد است که واکسن شرکت های آمریکایی و غربی DNA را تغییر داده و به هیچ عنوان نمی توان به آنها اعتماد کرد.

به گزارش بازار به نقل از واکسن آنلاین، با ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان نگاه‌ها به سمت ساخت واکسن بوده است. در این میان تعدادی از شرکت‌ها در کشورهای مختلف به واکسن‌های مختلفی رسیده‌اند که کیفیت اثربخشی آنها محل بحث بوده است.

در حالی که واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی در کشورهای مختلفی تزریق شده‌اند، هنوز تاثیر آنها محسوس و قابل مشاهده نبوده است. این موضوع در کنار برخی عوارض تزریق واکسن که در رسانه‌ها گزارش شده، میزان کارایی آنها را محل سوال قرار داده است.

شاید بررسی آمار کرونا در کشورهایی که خود واکسن کرونا را کشف کرده‌اند، معیار خوبی برای محک واکسن‌های ساخته شده آمریکایی و انگلیسی باشد.

در این ارتباط گفتگویی با «استفن لندمن» نظریه پرداز آمریکایی انجام شده که در ادامه می آِید.

*نرخ مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا و انگلیس متاسفانه به رکوردهای جدید رسیده است. این در حالی است که این دو کشور از پیشگامان تولید واکسن هستند. ارزیابی شما چیست؟
امسال در ایالات متحده آمریکا و غرب، آنفلوآنزای فصلی عملاً از بین رفت اتفاقی که قبلاً هرگز نیفتاده بود.

*با وجود مبتلایان فراوان در کشورهای آمریکا و انگلیس و وجود برخی عوارض گزارش شده در مورد واکسن تولیدی این کشورها آیا می شود به واکسن تولیدی این کشورها اعتماد کرد؟
من در مورد واکسنهایی که در ایران، روسیه و چین استفاده می شود چیزی نمی دانم. من از واکسن های ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی اطلاعات خوبی دارم. موارد مصرف Pfizer  Moderna و AstraZeneca بسیار سمی و برای سلامتی انسان خطرناک است.

اینها در واقع واکسنهای تأیید نشده آزمایشی هستند که در شرایط اضطراری مجاز هستند. آنها DNA را تغییر می دهند، واکسن های اصلاح شده ژنتیکی که آسیب جدی به بسیاری از افراد واکس زده در کوتاه مدت و طولانی مدت، از جمله فرزندان آنها می رساند.

تعداد شیوع و مرگ ادعایی ناشی از بیماری کووید ۱۹ (معروف به آنفولانزای فصلی) در غرب بسیار اغراق آمیز است و باید نادیده گرفته شود. این بیماری شامل ذات الریه و سایر بیماری های تنفسی نیز هست – و این بیماریها به اشتباه به هم متصل شده اند و تهدیدی وجود ندارد.

روند انسداد، قرنطینه ها، فاصله های اجتماعی و استفاده از ماسک بی نهایت آسیب بیشتری به بیشتر مردم در ایالات متحده آمریکا و غرب وارد کرد و این روند بیش از هر ترکیبی از مخرب ترین بیماری ها خطرناک تر است. برای خوب ماندن باید از واکسن های غربی اجتناب شود. آنها هیچ محافظتی ایجاد نمی کنند و مطمئناً باعث آسیب گسترده می شوند.

*با توجه به تحریمهای آمریکا امکان واردات دارو برای ایران میسر نیست و حتی اگر بپذیریم که دارو جزو اقلام تحریمی نیست ولی امکان خرید آن از شرکتها به سبب ترس آنها از تحریمهای آمریکا میسر نیست. این در حالی است که آمریکا مکرر اعلام می کند امکان خرید واکسن کرونا از سوی ایران وجود دارد. ارزیابی شما چیست؟
ایران باید از واکسن خود استفاده کند یا از روسیه یا چین وارد کند نه از ایالات متحده آمریکا یا سایر کشورهای غربی. من چیزی در مورد واکسن ایران نمی دانم اما این را می گویم: من هرگز از واکسن استفاده نخواهم کرد اما اگر تصمیم دیگری بگیرم، فقط موافقت می کنم واکسن تولید شده توسط روسیه ، چین یا ایران را مصرف کنم – نه واکسن تولید شده توسط کشورهای غربی.

کد خبر: ۶۷٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha