۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
۳۰ درصد خراسان شمالی فاقد پوشش شبکه اینترنتی است
نماینده خراسان شمالی در مجلس:

۳۰ درصد خراسان شمالی فاقد پوشش شبکه اینترنتی است

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد مانه و سملقان گرم و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ درصد استان فاقد پوشش شبکه اینترنتی است.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار اظهار داشت: با بررسی های انجام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری بسیاری از نقاط استان حتی دریافت تلفن همراه را ندارند و همین مسئله در کنار پوشش اینترنت معضل بزرگی است.‌

وی با بیان اینکه در حال حاضر عدالت_آموزشی وجود ندارد، افزود: شکاف آموزشی بسیار زیاد است و این در حالی ست که در آموزش و پرورش عدالت آموزشی مدنظر بوده است.

نماینده مردم بجنورد مانه و سملقان گرم و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختی تحصیل دانش آموزان گفت: به همین دلیل بسیاری از آنان ترک تحصیل می‌کنند.

وحیدی با اظهار اینکه اتصال مدارس کشور به اینترنت در حال حاضر کارآیی لازم را نداشته است، افزود: اتصال مدارس به اینترنت در شرایط فعلی دردی از دردهای دانش آموزان کم نکرده است.

وی تصریح کرد: در نقطه مرزی خراسان شمالی در برخی از روستاها در سال تحصیلی جدید، برخی از دانش آموزان هنوز دست به کتابشان نزدند و با معلمی ارتباط نگرفتند که این نشان از شکاف آموزشی در کشور دارد.

نماینده مردم بجنورد مانه و سملقان گرم و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندانمان را در فضای مجازی رها کرده‌ایم و هیچگونه برنامه‌ای برای آنان نداریم گفت: توجه نکردن به فرزندانمان آسیب بزرگی به جامعه وارد می‌کند و برگرداندن نسل جوان به مسیر درست را دشوار می‌کنند.

وحیدی افزود: اپلیکیشن شاد ایرادات بسیاری را دارد که باید ایرادات این اپلیکیشن هرچه زودتر رفع شود.

وی خواستاد فراهم شدن شرایط برای دسترسی دانش‌آموزان به تبلت و اینترنت شد و گفت: این مهم مستلزم هماهنگی دستگاه‌های مربوطه با یکدیگر است و باید وظایف هر دستگاه به خوبی مشخص شود.

کد خبر: ۶۷٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha