۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد| خودروسازان بزرگ‌ترین دلالان بازار
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد| خودروسازان بزرگ‌ترین دلالان بازار

اصفهان- مسعودیان، کارشناس خودرو در اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش در بازار خودرو تا پایان سال جاری پیش بینی نمی‌شود، گفت: احتمالا طی دو ماه پایانی امسال شاهد رونق در بازار خودرو باشیم.

حسین مسعودیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر روند قیمت خودرو در بازار کاهشی بوده است، اظهار داشت: این کاهش همچنان ادامه خواهد داشت اما پیش بینی می‌شود طی دو ماه پایانی امسال شاهد رونق در بازار خودرو باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو را پیش بینی نمی‌کنیم، ادامه داد: در حال حاضر بازار خرید و فروش خودرو در اصفهان راکد است.

اصفهانی‌ها به خرید خودروهای کارکرده روی آورده‌اند
کارشناس بازار خودرو در اصفهان با بیان اینکه اندک معاملات بازار خودروی اصفهان در حال حاضر مربوط به خودروهای کارکرده است، ابراز داشت: در این زمینه اعتماد برای خرید خودروهای خارجی از بین رفته و فروش خودروهای نو را نیز نداریم.

وی در خصوص بازار خودرو طی سه ماه نخست سال آینده نیز گفت: برای این بازه زمانی نیز افزایش قیمت خودرو را نخواهیم داشت و بازار در این ایام نیز پویاتر خواهد شد.

خودروسازان بزرگ‌ترین دلالان بازار هستند
مسعودیان که معتقد است دلالان در بازار خودروی کشور همان خودروسازان هستند، اضافه کرد: اینکه برخی دلیل افزایش قیمت خودرو را دلالان می‌دانند، امری اشتباه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنده شدن در قرعه کشی دو شرکت سایپا و ایران خودرو کار بسیار سختی است ضمن اینکه نمی‌توان به صورت مستقیم از نمایندگی شرکت‌های خودروساز خرید کرد و این در حالی است که چنانچه بخواهید به صورت غیر مستقیم از  نمایندگی‌ها خرید خودرو داشته باشید به راحتی ممکن است.

این کارشناس خودرو در اصفهان اضافه کرد: این امر بیانگر این است که خودرو وجود دارد اما برای سود بیشتر به صورت مستقیم فروش نمی‌شود و این امر را به واسطه‌ها سپرده‌اند.

واگذاری خودروی تولید امسال به تاریخ سال ۹۸!
وی در خصوص واگذاری خودرو  در سال جاری به تاریخ سال ۹۸ ابراز داشت: این امر به دلیل نگه داشتن بازار اتفاق افتاده است، نمایندگی‌ها تعدادی از خودروها را تحویل داده‌اند که توسط پلیس راهور شماره گذاری نشده است و خیلی‌ از خودروها را تحویل نداده‌اند.

مسعودیان با بیان اینکه پلیس راهور خودروهای تحویلی را به دلیل استاندارد نبودن شماره گذاری نکرده است، اضافه کرد: حال مشخص نیست که چرا همین خودرو را در حالی که به تاریخ سال ۹۸ برگه صدور دریافت می‌کند را شماره گذاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: در برهه ای از زمان طی یک سال اخیر عرضه خودرو در بازار کم بود و قیمت‌ها رفت بالا و تقاضای کاذب ایجاد شد و این امر منجر به افزایش قیمت خودرودر بازار شد.

کد خبر: ۶۷٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha