۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
الکل مورد نیاز واحدهای تولیدی ژل ضدعفونی کننده در البرز تامین می شود

الکل مورد نیاز واحدهای تولیدی ژل ضدعفونی کننده در البرز تامین می شود

کرج- ​​​​​​​رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: با بررسی و محرز شدن مشکلات واحدهای صنعتی استان در خصوص تولید مواد و ژل های ضدعفونی کننده، الکل مورد نیاز این واحدها تامین می شود.

به گزارش بازار «رامین ربیعی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه البرز قطب صنعتی تولید مواد آرایشی - بهداشتی از جمله مواد ژل های  ضدعفونی کننده است گفت: طبق دستور وزیر صنعت، معدن، تجارت در چند روز اخیر جلسات متعددی برگزار کرده و پیگیر این هستیم تا محصولات تولیدی در زمینه ژل های ضدعفونی کننده مستقیم و بدون واسطه گری به دست مصرف کنندگان برسد.

ربیعی با بیان اینکه ۱۰۰ واحد صنعتی فعال بهداشتی آرایشی در استان داریم افزود: ۱۰ واحد درتولید ژل و مواد ضدعفونی کننده شاخص هستند که توانایی تامین نیاز کشور و حتی کشورهای همسایه را دارند.

وی تاکید کرد این واحدهای تولیدی در صورت تامین مواد اولیه ظرفیت و توانایی تولید روزانه حدود ۲۰۰۰ تن مواد ضدعفونی کننده را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز اظهار کرد: مهمترین مشکل این واحدهای تولیدی کمبود الکل بود که برای تأمین الکل مورد نیاز واحدهای تولیدی مواد و ژل های ضدعفونی کننده استان دیروز جلساتی در سطح وزارتخانه داشتیم تا نیاز این واحدها حل شود.

ربیعی اظهار کرد: به واحدهای تولیدی اعلام شد که میزان الکل مورد مورد نیاز خود را اعلام کنند تا آن را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در فرآیند تولید تا عرضه نظارت کامل بر واحدهای تولیدی و عرضه وجود خواهد داشت و با هرگونه سواستفاده و تخلف برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: برای حدود ۶۵ مورد واحد تولیدی بهداشتی و آرایشی جدید وزارت بهداشت با هماهنگی وزارت صمت مجوز صادر کرده است که این واحدهای تولیدی نیز در مدار تولید  وارد خواهند شد.

کد خبر: ۶٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha