۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
 گره گشایی از مشکلات مردم؛ حاصل هماهنگی قوا
رئیس قوه قضائیه عنوان کرد

گره گشایی از مشکلات مردم؛ حاصل هماهنگی قوا

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: امید بخشی و گره گشایی از مشکلات مردم ماحصل اصلی هماهنگی بین قواست.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان جلسه مشترک سران سه قوه که عصر امروز به میزبانی قوه قضائیه تشکیل شد تاکید کرد: انتظار اصلی امروز مردم از قوای سه گانه و تمامی نهادهای حکومتی امید آفرینی و گره گشایی از مشکلات است.

وی معیشت و سلامت را دو دغدغه اصلی مردم عنوان کرد و گفت: اقدامات هماهنگ سه قوه و تمامی نهادهای حکومتی در این زمینه می‌تواند بسترساز امید افرینی به مردم و یا ناامیدی نسبت به دشمنان شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی ماه مردم قم خاطرنشان کرد: امروز خنثی سازی تحریم‌ها هدف اصلی تمامی تلاش‌ها در کشور باید باشد و می‌توان با اتکا به تمامی کارشناسان دلسوز، جوانان، کارآفرینان و سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی زمینه را برای دستیابی به جهش تولید فراهم کرد.

وی افزود: تمامی تلاش‌ها باید معطوف به رفع موانع تولید شود به گونه‌ای که تولیدکننده احساس کند تلاشهایش اثر بخش است و خروجی این اقدامات خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه مدیران و سرمایه گذاران عرصه تولید باید احساس کنند مردم و دستگاه‌های اجرایی پشتیبان آن‌ها هستند افزود: امروز مسئله معیشت و سلامت دو مسئله مهم و دغدغه روز مردم است و تمامی تلاش‌ها باید با هدف گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

رئیس قوه قضائیه حرکت به سوی سلامت ساختار اداری را مطالبه مردم عنوان کرد و افزود: سلامت اداری به سلامت اقتصادی، فرهنگی و دستیابی به نظام سالم اداری منتهی می‌شود به گونه‌ای که در این ساختار روابط برپایه قانون استوار است و محصول این روابط سالم ایجاد اعتماد در مردم است.

وی اضافه کرد: در این راستا همراهی و همکاری سه قوه تحت رهبری خردمندانه رهبر حکیم و فرزانه به ناامیدی دشمنان و ایجاد امیدواری در دوستداران انقلاب می‌انجامد.
 

کد خبر: ۶۷٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha