۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
مشکل کمی و کیفی آب ۱۱ روستای نزدیک به شهر در استان همدان رفع شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

مشکل کمی و کیفی آب ۱۱ روستای نزدیک به شهر در استان همدان رفع شد

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی مشکل ۱۱ روستای نزدیک به شهر با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را از نظر کمی و کیفی برطرف کرد.

سیدهادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار اشاره به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب گفت: این اقدام بزرگترین کوچک سازی دولت بود که با هدف تسهیل امر مدیریت و نظارت بر پروژه های آب و فاضلاب و همچنین ارتقاء خدمات به دورترین نقاط کشور و استانها انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی مشکل ۱۱ روستای نزدیک به شهر را با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را از نظر کمی و کیفی برطرف کرد.

وی هچنین با اشاره به اینکه استان همدان دارای ۱۶۱ روستا با ۶۲۰هزار نفر جمعیت است، اظهار کرد: در حال حاضر شاخص بهره مندی روستاییان استان همدان از آب شرب سالم ۷۸ درصد است.

حسینی بیدار ضمن اشاره به اجرای پویش «هرهفته الف-ب- ایران» عنوان کرد: در بیست و یکمین هفته از این پویش با حضور وزیر نیرو آبرسانی تعداد ۳۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزارنفر و با صرف ۴۸۲ میلیارد ریال در استان همدان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: در سی و ششمین هفته از این پویش نیز آبرسانی دو روستا از استان همدان با ۱۵۰۰ نفر جمعیت و صرف بیش  ۱۸ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان سقایی و خدمتگزاری به مردم را از افتخارات این مجموعه برشمرد و گفت: در سی و ششمین هفته از پویش هر هفته الف-ب-ایران دو روستا از استان همدان نیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

کد خبر: ۶۷٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha