۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
تقدیر از همت مجلس برای اصلاح بودجه ۱۴۰۰
عضو کمیسیون بهداشت مجلس مطرح کرد

تقدیر از همت مجلس برای اصلاح بودجه ۱۴۰۰

روح الامینی نجف آبادی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس خواستار حمایت از صنعت داروسازی و دست اندرکاران خیزش بزرگ تولید واکسن ایرانی کرونا شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای کربلای ۵ از جمله سردار اسماعیل دقایقی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات، تاکید کرد: لازم است هرچه سریع تر اختلافات زیرمجموعه این وزارتخانه به خصوص معیشت کارکنان و بازنشستگان برطرف و حساب های بسته شده نیز آزاد شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی، امور خارجه و کشور درباره ساماندهی سیل کشتی های خارجی در خلیج فارس خواستار تعیین تکلیف آن ها شد.

وی همچنین در ادامه از همت مجلس برای اصلاح بودجه تشکر کرد و گفت: اگر پیش از این جدی گرفته می شد در حوزه معیشت مشکلی نداشتیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از کلیه فعالان حوزه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا به خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دانشگاهیان و صنعت داروسازی، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران این خیزش بزرگ نیازمند حمایت هستند و همچنین باید از طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل کرونا که تاکنون بالاترین خاصیت را داشته حمایت شود.

کد خبر: ۶۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha