۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کرمان پرداخت می شود
استاندار کرمان:

۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کرمان پرداخت می شود

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه استانداری کرمان و بانک ملی گفت: بر اساس این تفاهم نامه ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان کرمان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جواد فدایی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین استانداری کرمان و مدیریت شعب بانک ملی استان کرمان در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در دفتر استاندار کرمان اظهار کرد: مساله اشتغال روستایی بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند ضمن اثرات مثبت اقتصادی از مهاجرت روستاییان به شهرها و حاشیه نشینی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه ای که امروز به استانداری و بانک ملی منعقد شد ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان کرمان پرداخت می شود.

فدایی سود این تسهیلات را ۱۰ درصد با تنفس دو ساله عنوان کرد و گفت: تسهیلات گفته شده به فعالیت‌های دارای توجیه اقتصادی در مجاورت مناطق روستایی و نواحی صنعتی تعلق می گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی چهار ساله است، افزود: تسهیلات گفته شده به مبلغ حداقل ۵۰۰ میلیون تومان و حداکثر دو  میلیارد تومان سرمایه ثابت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه در گردش به افراد متقاضی پرداخت می شود.

به گفته فدایی دهیاری‌های دارای طرح‌های توجیه اقتصادی هم شرایط دریافت این تسهیلات را دارند.

کد خبر: ۶٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha