۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در ایلام
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد:

صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در ایلام

ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی طی سال ۹۸ در سطح استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: در طول یازده ماهه سال ۹۸ تعداد ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه وآشنایی به فرایند تولید وتوانایی ساخت محصول در یکی از رشته های صنایع دستی بوده اند صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

شنبه زاده گفت: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها می شوند.

وی تصریح کرد: ۳۳ رشته صنایع دستی در استان ایلام وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته‌های مورد علاقه خود می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم وارد فضای کسب و کار با کمترین سرمایه‌گذاری شوند.

شنبه زاده ادامه داد: هم‌اکنون ۱۲۰ کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان ایلام فعالیت دارند و در این کارگاه‌ها افراد زیادی مشغول کار هستند.

کد خبر: ۶٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha