۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
سوال از وزیر نیرو درباره قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

سوال از وزیر نیرو درباره قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی

نظری خانقاه، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسون متبوعش، گفت: میرسلیم نماینده تهران از پاسخ‌های وزیر دفاع درخصوص عدم اجرای «طرح موتور دیزل» قانع نشد و نجابت نماینده شیراز به وزیر نیرو جهت جلوگیری از قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی و کشاورزی به مدت یک ماه فرصت داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه، در تشریح جلسه امروز(دوشنبه ۲۲ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزرای دفاع و نیرو در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال آقای مصطفی میرسلیم از وزیر دفاع درخصوص علت عدم اجرای صحیح "طرح ملی موتور دیزل" بود چراکه به اعتقاد وی به دلیل عدم داخلی سازی، خسارت بسیاری به کشور وارد شده است که آقای حاتمی توضیح داد؛ شرکت‌هایی که وظیفه انجام این مهم را دارند مستقیما زیر نظر وزارت دفاع نیستند هرچند اقداماتی در جهت اجرایی صحیح این طرح انجام شده است.

به گفته وی پس از بحث بسیار، میرسلیم از پاسخ‌های وزیر قانع نشد لذا مقرر شد؛ جلسه دیگری برگزار شود و اگر در آن جلسه نیز اگر سوال‌کننده قانع نشود طبق آیین‌نامه سوال به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نظری خانقاه اضافه کرد: همچنین روح الله نجابت نماینده شیراز از وزیر نیرو درخصوص "قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی و کشاورزی که خلاف ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است" سوال کرد، که مقرر شد؛ ظرف یک ماه اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد و پس از آن درباره این سوال تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین امروز نمایندگان به منظور پیگیری وضعیت بازار بورس و تقویت این بازار از سازمان بورس اوراق بهادار بازدید کردند.

کد خبر: ۶۶٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha