۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
اجرای تست کنترل نشت و ضد عفونی با کُلر خط آبرسانی به ملایر
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان اعلام کرد

اجرای تست کنترل نشت و ضد عفونی با کُلر خط آبرسانی به ملایر

همدان - مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان گفت: تست بهره برداری، کنترل نشت و ضد عفونی با کُلر خط آبرسانی به ملایر در حال اجراست.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان؛ منصور ستوده گفت: شهریور امسال تیمی از دفتر نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب کشور از تصفیه خانه ملایر بازدید کرد تا مقدمات بهره برداری تجاری از این طرح تهیه شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان اضافه کرد: همچنین آذر امسال در جلسه ای با حضور سرمایه گذار مقرر شد با همکاری شرکت آبفا و سرمایه گذار، آزمایش کیفی تصفیه خانه آب صورت گیرد تا درصورت مطلوب بودن کیفیت آب، تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شود.

ستوده اظهار کرد: ۱۲ میلیون متر مکعب از آب مورد نیاز شهر با اجرای ۳۸ کیلومتر خط آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر منتقل می شود که تاکنون با هزینه کرد ۵۷۳ میلیارد ریال ۳۷ کیلومتر از این طرح اجرا شده است.

وی افزود: تست بهره برداری، کنترل نشت و ضد عفونی با کُلر طرح خط آبرسانی آب به ملایر در حال اجراست و برای یک کیلومتر باقی مانده از این طرح در داخل شهر نیز پیمانکاران ساخت شیرآلات، اتصالات و اجرا از طریق مناقصه انتخاب شدند.

مدیرعامل آب‌منطقه‌ای استان همدان گفت: برق رسانی به طول ۲۶ کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و با توجه به ناپایداری برق هشت کیلومتر از مسیر از دو راهی مرویل تا بهشت هاجر مقرر شد شرکت برق نسبت به دو مداره کردن آنها با قراردادی حدود ۶۱ میلیارد ریال اقدام کند.

ستوده مجموع اعتبارات هزینه شده سامانه آب شرب ملایر شامل سد کلان با ۱۰۰ درصد پیشرفت ۷۵۸ میلیارد ریال، خط آبرسانی با بیش از ۹۰ درصد ۵۷۳ میلیارد ریال و تصفیه خانه آب شرب با ۹۵ درصد پیشرفت حدود ۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر: ۶۶٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha