۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
رایزنی با سرمایه‌گذار چینی برای فرآوری تولید شمش منیزیوم در نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

رایزنی با سرمایه‌گذار چینی برای فرآوری تولید شمش منیزیوم در نهاوند

همدان - شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با سرمایه‌گذار چینی برای انجام مراحل فرآوری تولید شمش منیزیوم در نهاوند خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار بازار از رایزنی با سرمایه‌گذار چینی برای انجام مراحل فرآوری تولید شمش منیزیوم در نهاوند خبر داد و گفت: این اقدام با یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می شود که به واسطه آن برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح به منظور بهره برداری از واحدهای تولیدی و معدنی نهاوند گفت: نهاوند ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و معدنی دارد که باید از این ظرفیت های در راستای ایجاد اشتغال بهره برد.

احداث پروژه فرآوری دولومیت نهاوند با اعتبار ۵۹۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

وی از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه فرآوری دولومیت نهاوند خبر داد و افزود: عملیات احداث پروژه فرآوری دولومیت نهاوند با اعتبار ۵۹۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تیرماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز و طبق برنامه ریزی صورت گرفته سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهبازی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه معدن در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای صادر ات نفتی باشد، گفت: فاز تولید شمش منیزیوم در مراحل بعدی انجام می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: بهره‌برداری از این پروژه مهم و توسعه صنایع تکمیلی در منطقه، ضمن ایجاد مزیت‌های صادراتی برای کشور و شهرستان نهاوند از خروج مقدار قابل توجهی ارز جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: در کنار این پروژه و با تعریف پروژه‌های جانبی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شهرستان نهاوند به عنوان یک پایلوت معدنی و قطب استحصال و تولید محصولات وابسته در کشور مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۶۶٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha